-

Alla inlägg under december 2011

Av viktoria - 31 december 2011 13:24

nu är jag med ida och marre, vi sitter vid datorn och har dö tråkigt... 

well, idag är det nyår! taggad? oja! ska va lite med erica, micke och rebecka ett tag på kvällen osv. 

nä, nu ska vi äta

puss

Av viktoria - 31 december 2011 13:24

nu är jag med ida och marre, vi sitter vid datorn och har dö tråkigt... 

well, idag är det nyår! taggad? oja! ska va lite med erica, micke och rebecka ett tag på kvällen osv. 

nä, nu ska vi äta

puss

Av viktoria - 30 december 2011 16:36

hey!

nu sitter jag här med världens bästa idis, as kul:)

blir kort inlägg idag för vi ska äta nu, men jag kan uppdatera lite mera senare:)

puss

Av viktoria - 29 december 2011 23:24

kom nyss hem, har vart med rebecka, micke och erica. as kul faktiskt.

och just nu sitter jag bara och chillar lite i soffan med älsklings baby:)

jo juste! till ni som jag skrev att jag hade bytt nummer.. de är nå lagg så jag har mitt gamla nummer igen..:)

vad ska alla göra på nyår då? själv vet jag inte riktigt. kanske far till stan eller så firar jag här i hålan med isabel:)

eller så blir det att fira med erica, donno.

inte gammal bild:):) o kvallan... nej tack

nä, nu ska jag se på tv med min älskade farmor

puss


Av viktoria - 26 december 2011 18:31

Hej bloggen!Nu sitter jag på busstationen med Viktor och Marre, är väl ganska ok antar jag. Nu ska jag va social med dom här. Puss

Av viktoria - 24 december 2011 00:14

god jul alla!:D
förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra, ni ska veta att jag absolut inte tänker sluta blogga, det är bara det att jag inte har orkar osv. iallafall... sov hos erica från onsdag till torsdag, as kul som vanligt.. haha asså nu måste ni bara få höra, en vanlig kväll när jag och erica ska sova: 

erica: gonatt älskling  

jag: naw.. gonatt!

erica: men idiot, jag snackade ju med mobilen!


senare

erica mitt i tystnaden: hejsan, jag söker ett seriöst förhållande, har jag kommit rätt eller stinker du? 

jag: du har kommit rätt, om du söker någon som stinker så ragga på stinky ist.

erica: HAHAHAHAHAHHAHA... euw..

jag: du gillare.

erica: den dagen... den dagen är jag hitler

jag: du ser ju nästan redan ut som hitler, halvsnagg o allt..

erica: hörredu, passa dig jävla judejävel, ja kom å gasa ihjäl dig me mina fisar!

båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sen satt hon och skratta åt sig själv, asså..:]

här får ni ett videoklipp på mongot som jag älskar!

HAHAHAHHAHAHAH såå söt..

är blond nu förresten! visar bild sen nångång..

äh, ni få en nu på en gång!:D

vart ganska nöjd, tack fanny<3

fast de ska bli ännu ljusare:)

ska försöka börja blogga oftare nu, satt ni vet!

nu ska jag se på tv, så vi hörs:)

puss 

Av viktoria - 19 december 2011 20:06

HEJ!

ville bara skriva att jag verkligen äääääälskar svampbob! gash, han är min gud..

åh, jag menar, är han inte söt?!;o

idag har jag inte gjort så mycke, skola, elevensval hela dagen, fast jag for hem efter jag hade haft mitt omprov på matte. typ halv 1 va jag hemma, då gick jag o la mig i sängen och starta datorn på dirren, haha!

gick iallafall as bra på provet, camilla hjälpte mig med en och jag tror jag blir godkänd:) jag kunde alla,typ.

nu ska ja ringa marcuuus

puss

Av viktoria - 17 december 2011 14:28

tänkte bara göra ett kort inlägg om min bästavän.

frida, innan jag kände dig va jag nära på att bli emo (klaga på ni.), 

för jag trodde inte att det fanns något bra med livet. 

tills jag träffade dig. du är underbar vännen, du fick mig upp på fötterna igen.

förlorar jag dig förlorar jag mig själv också. 

jag älskar dig syster, föralltid.<3

Ovido - Quiz & Flashcards