-

Alla inlägg under oktober 2011

Av viktoria - 30 oktober 2011 07:59

Igår va jag i Skellefteå och träffade Charlie, det var as kul!

saknar honom redan.. Aja, nu väntar jag på Frida, hon ska komma med tåget halv 1

men hon vågar typ inte åka själv, hahahah asså det här lär bli intressant(a

hon missa bussen som gick 7:12 så jag fick komma på en idé på typ 4 sekunder..

Åh, juste. Igår va jag med Erica, Julia, Fanny och Rhonja också, och sen va jag

med Elin, Isac, Andreas, Aron och Bella, kunglig kväll asså, måste göras om!

Blir ett snabbt och kort inlägg idag, för jag måste ner till Krux.

Juste, har flyttat på Krux så nu får han vara lös i ett rum i källaren,

han trivs verkligen jätte bra! Igår när jag gick ner till han hade han möblerat om hela

rummet, han tyckte tydligen inte att jag inredde det bra;p

Nu måste jag göra mig i ordning o gå ner till älskling, hejs♥

Av viktoria - 19 oktober 2011 13:15

Slutade 12:30 idag, ska stanna på skolan för jag ska sjunga 14:10.. 13:45 slutar Annak!! Så ska hon höra på när jag sjunger, sen ska vi te turken. Red igår, hade Krille, gick awsm, i slutet så bröt jag av till trav i sista sekunden, men Anna va stolt ändå för jag vågade rida fortare än vad jag brukar våga på en "okänd" häst. Hon ba: jag tror du nästan låtsas va feg;)

HAHAHAHA så sött.. Nä, nu ska jag va social med Therese, Linn och Bella, hejs!<3

Av viktoria - 14 oktober 2011 11:48

sitter på skolan och dör.. haha jag och bella ser ut som minigrisar:] har Bild 12:00.. kommer typ somna på lektionen, linn imorse ba: asså jag är nog mer taggad än du på att du ska färga håret..:]
HAHAHA söt chey.. nu sitter bella och flörtar med Olle, asså wtf? efter skolan blir det skoaffären, och när jag kommer hem ska jag rensa i Krux bur och sen beställa kläder med farmor, och allt ska ju såklart va.. ROSA! hihi, annars kommer det inte matcha mitt hår.. HAHAHAHAHAHAH NU SPELAR BELLA ETT SPEL MED FINGRARNA SJÄLV, HON SER STÖRD UT, AHHAHAHAHAHAH! orkar inte... men nu ska jag gå till skåpet o hämta penna o sudd, tjodelo!<3

Av viktoria - 9 oktober 2011 15:58

Innebandy match idag dårå, Vindelns IF - Umeå City, haha City utklassa VIF med 4-3, awsm! Nu ska jag snart hem, sitter på Blå o bara chillar. När jag kommer hem ska jag plugga, ska ha föreläsning om harar imorrn på biologin, inte det roligaste jag vet, men är ju tvungen... Och sen städa lite för imorrn ska Ebba följa hem, ohyee, sen gosa lite med Krux:) Asså gud, några spelare i VIF är ju helt dum i huve, dom tackla in Adam i sargen osvosv, o sen efter matchen så knuffa Anton in mig i väggen så min tå typ dog:( En vacker dag ska jag slå ner han, jag lovar... när jag sa det till han så skratta han bara, bögjävel... Nu kom farfar så nu ska jag hem o äta, hejs!♥


Av viktoria - 8 oktober 2011 18:59

Hej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nåt på sistone, men ah, jag har kraschat både min och farfars dator, såååå.. jag kan bara använda farmors dator, och jag får inte logga in på fb eller nåt..:/ Men jag kommer kunna blogga iaf!:) Just nu gör jag inte mycke, chattar lite med Linda, Armagarddon's ägare:) Har gosat med Krux nästan hela dagen, han har verkligen blivit min drömkanin! Det va han förut också, men nu attackerar han mig inte längre:) Nu ska jag se på tv med familjen, Ebba och Tomas är också här:))

  

Sötnosen jag kanske ska köpa♥

Hejs!


Ovido - Quiz & Flashcards