-

Alla inlägg under augusti 2011

Av viktoria - 21 augusti 2011 00:39

Heii!:)
idag har jag inte gjort så mke alls, dragit chillen i parken med Anton, Amanda, Fredde, Natnael o Hampus:D o idag så vare juh invigning av Häradsvägen, så ah.. kul o gå med en häst i en parad med en massa trummor, mh,ja..men iaf, imorrn åker amanda:( snyyyyft.. men ah.. va i burträsk onsdag till fredag, o vi gjorde inte så mke, va med Dogge onsdagen osvosv..(: men nu ska jag sova, här kommer nybildn:]btw, som ni kanske ser på bilden så har jag klippt mig. pusshej;*<3  


Av viktoria - 17 augusti 2011 14:42

Hejhej!

idag har jag inte gjort så mke alls faktiskt, amanda kom i söndags!:D o nu ska vi snart hem till henne, asså te Burträsk. O hitta nå snyggingar o va med;) O träffa Dogge! o Anton! o Felix! HAHAHAHA fast bara Dogge tror jag... Calle säger att jag inte är superbäst:o asså shit.. aja, det blir ett förjävla kort inlägg idag, ska packa, webba med Vicco, osvosv, men nu ska ja o amanda webba med vicco, hare, herrå;*

Av viktoria - 11 augusti 2011 12:38

Hejhej!

Felåt för att jag inte har uppdaterat nåt på sistone..

Iallafall, idag har jag inte gjort så mke alls, jobbat från 10-12 på Blå, o sen ska jag tp va med Oliver och Isak tror jag:)
Shiiet, nu regnare också:ooo fucking väder..

Iallafaaaall, kom med förslag på kaninnamn, till en hona alltså. Helst ett sånthär långt namn tp, för jag har tänkt på tp Angel eller Adidas, men hjälp mig att komma på nåt längre namn är ni bäst!:) Men nu ska jag städa lite kaninburar hade jag tänkt, hejdå, hare!<3

Ovido - Quiz & Flashcards